Krása

Stačí čtyři minuty a tuk na stehnech začne mizet. Dejte si po Vánocích pořádně do těla

Vnitřní strana stehen je pro ženy velmi nepříjemnou oblastí těla. Mnohé z nás bojují s přebytečným tukem na této části nohou. Existují ale cvičení, která vám pomohou účinně se zbavit tohoto problému. Pouhé 4 minuty stačí pro zhubnutí vnitřní strany stehen.

Pravidelné cvičení

Tuková vrstva, kterou mnohé ženy pozorují na vnitřní straně stehen, není nic jiného než tuková tkáň. V tělocvičně a během fitness kurzů se můžete často setkat s požadavky účastníků, aby jim trenér ukázal cvičení, která se zaměřují právě na tyto partie. Měli byste si ovšem uvědomit, že účinný způsob spalování tuků pouze z jedné oblasti těla ještě nebyl vynalezen.

Doporučený článek:  Domácí krém proti vráskám pleť dokonale vyhladí a předejde dalším nedokonalostem

Takže abyste zeštíhlili vnitřní stranu stehen, měli byste si vybrat cvičení, která urychlují spalování tuků v celém těle. Nejúčinnější jsou ta, která zapojí co nejvíce svalů. Svaly spalují tělesný tuk během práce, ale i po tréninku během regenerace. Obzvlášť účinný v tomto ohledu, jak zdůrazňují trenéři, může být intervalový trénink.

Zdroj obrázku: Freepik

Tabata

Jednou z mimořádně populárních forem je tabata, což je velmi intenzivní, ale krátké cvičení. Pouhé 4 minuty stačí k tomu, aby tuková tkáň na vnitřní straně stehen začala mizet. Takový trénink zvyšuje metabolismus a umožňuje spalovat tuky až 72 hodin po tréninku. Tabata se však nedoporučuje začátečníkům.

Doporučený článek:  Maska z droždí zklidní podrážděnou pokožku a zatočí s akné. K výrobě postačí dvě suroviny

Tréninku by mělo předcházet 10–15minutové zahřívání, které připraví tělo na zvýšené úsilí. Cvičení by se měla přizpůsobit úrovni dovedností a úrovni postupu. V tabatě jsou zahrnuty cviky jako například kliky (nejsme-li schopni dělat tradiční, můžeme si váhu těla přesunout na kolena), skoky, napínání břišních svalů. Nejlepší je cvik, kdy ležíte na zádech, zvednete nohy ohnuté v kolenou pod úhlem 90 stupňů a ruce položíte na šíji, pak zvednete hrudník, dokud nebudou břišní svaly maximálně napnuté. Na internetu najdete velké množství cviků pro správné cvičení.

Zdroj: https://www.wellandgood.com/what-is-tabata/