Nezařazené

Jak získat ploché břicho domácími cviky?

Tuk, který se hromadí v žaludku, není ničím výjimečným. Je to ale estetický problém, který se musí řešit, protože mohou přijít v jeho důsledku také zdravotní komplikace. Je důležité stravovat se podle zdravých předpisů, nepít sladké limonády a vynechat tučná jídla. Do života byste měli zařadit také cvičení, které břišní svaly posílí.

Jaké cviky můžete provádět v pohodlí domova?

Stačí břicho cvičit několik minut denně, ale pravidelně. Existují cviky, na které nepotřebujete žádné náčiní, můžete je prakticky dělat kdekoliv. Můžete například zatahovat břicho při sezení nebo při procházkách. Vyzkoušejte si cviky, které vás budou bavit a můžete si je složit do jednoduchých sérií, které budete opakovat. Časem můžete přidat například pravidelnou chůzi nebo běh, protože je to pro lidi nejpřirozenější pohyb.

Doporučený článek:  Časté triky prodejců, kvůli kterým vždy nakoupíme více

Kromě toho, že se budete cítit lépe, zhubnete i nabrané kilogramy. Nezapomeňte ale, že 80 % hubnutí dělat strava, a zbývající procenta jsou sportovní aktivity. Zkusit můžete například klasické sed-lehy, které můžete ozvláštnit například střídavým zvedáním nohou nebo rukou. Vyzkoušet ale můžete také jiné cviky, které nejsou tolik známé, ale velmi účinné.

Délku cviků můžete postupně prodlužovat

Jak se budete ve cvičení zlepšovat, můžete prodlužovat dobu, kterou vydržíte v dané pozici. Jedním ze cviků je jiná varianta sed-lehů. Posaďte se na podložku, ruce natáhněte a nohy ohněte v kolenou. Jestli chcete plně břicho zapojit, nohy natáhněte a ruce dejte za hlavu. Dalším efektivním cvičením jsou sed-lehy do strany, díky kterým posílíte zase jiné břišní svaly.

Doporučený článek:  Dobrá zpráva pro všechny milovníky kávy: její pravidelné pití působí jako elixír mládí

Neměli byste se zaměřovat pouze na jednu část břicha, protože stejně během cviků posilujete celé tělo. Nejoblíbenějším cvikem je rozhodně prkno neboli plank. Musíte mít střed těla velmi zpevněný, abyste tento cvik zvládli a vydrželi v pozici alespoň jednu minutu. Toto cvičení potřebují dlouhodobý trénink. Nesmíte se o ohýbat v zádech, jinak si přivodíte zdravotní problémy.