Stravování

Neustálá chuť k jídlu je nepřítelem každé diety. Některé potraviny ji potlačí

Držíte dietu, ale bojíte se, že budete mít pořád hlad a budete pořád někde něco uzobávat? Pokud tomu chcete zabránit, můžete si dát potraviny, které potlačují chutě k jídlu a udrží vás ve stavu, kdy opravdu budete hubnout. Jaké potraviny to jsou a jsou vůbec zdravé? Je jich opravdu mnoho, představíme tak jen některé z nich.

Dejte si čerstvou zeleninu nebo vejce

Čerstvá zelenina je základem každého jídelníčku, pokud si chcete udržet pevné zdraví a dobrou fyzickou kondici. Měla by tvořit velkou část vašich pokrmů. Dejte si ji místo přílohy k masu nebo jako hlavní chod. Zeleninové saláty jsou velmi oblíbené, s kuřecím masem a vhodným dresinkem mohou být lahodnou večeří. Kromě toho, že jsou plné minerálů, obsahují také kyselinu listovou.

Další surovinou jsou vejce. Nejlepší budou samozřejmě domácí, ale ani kupovaná nejsou špatná, pokud budou z volných chovů. Vejce obsahuje až 7 g kvalitních bílkovin. Snídaně, kterou budou tvořit vejce, tak bude velmi prospěšná pro vaše tělo i mozek, protože budete celé dopoledne pracovat mnohem efektivněji. Ráno stačí 1–2 vejce a nebudete mít hlad dlouhé hodiny.

Zdroj obrázku: Freepik

Krémové polévky s těstovinami jako vhodný oběd

Celozrnné těstoviny se těší čím dál větší oblibě. Jsou zdravější než ty pšeničné, neobsahují jednoduché sacharidy a jsou velmi chutné. Připravit si je můžete tak, jak jste zvyklí. Mají také hodně vlákniny, která spoustě lidem chybí. Proto po nich nebudete mít delší dobu hlad. Pokud přeci jen přijde, můžete si dát kousek zeleniny, kterou rozhodně nic nezkazíte.

Zeleninové nebo krémové polévky jsou velmi oblíbené. Jsou jednoduché na přípravu a například zeleninový vývar vás postaví na nohy, pokud jste nachlazení. Rozhodně by ve vašem jídelníčku měly mít takové polévky své místo. Polévky si můžete dát například jako hlavní chod nebo si je dopřát k večeři.

Zdroj: https://www.webmd.com/diet/obesity/features/foods-that-curb-hunger