Nezařazené

Jednoduché cviky posílí bříško a vytvarují postavu

Všichni velmi dobře víme, že shodit velké břicho je jednou z nejsložitějších věcí, které můžete po svém těle chtít. Samotná strava přitom nestačí k tomu, abyste se zbavili přebytečného tuku v této oblasti. Musíte spojit zdravou stravu se správným cvičením. Pokud to děláte pravidelně (alespoň třikrát v týdnu), zaznamenáte zlepšení během pár týdnů. Jaké cviky jsou pro hubnutí v oblasti břicha nejlepší a neměli byste na ně zapomínat?

Základní cviky bohatě postačí

Nemusíte mít speciální vybavení ani dělat složité cviky. Jednoduše si lehněte na záda, ohněte nohy v kolenou, chodidla položte na podložku a paže podél těla. Při protahování svalů zvedněte hlavu a ramena. Jedná se jednodušší verzi sklapovaček. Při tomto cviku posilujete správné svaly, ale přitom si neničíte záda. Udělejte 20 podobných sedů, odpočiňte si a opakujte ve třech sériích.

Doporučený článek:  Drastické diety jsou zbytečné. K vysněné postavě pomůžou oblíbené nápoje, vzdát se nemusíte ani kávy
Zdroj obrázku: Freepik

Další cvik je také na zádech. Nejdříve zvedněte nohy z podlahy. Vytáčejte nohy jednou doleva, potom doprava. Ohněte kolena a pohlídejte si, že přitom nezvedáte ramena z podložky. Opakujte 20krát ve dvou sériích. Zdá se to jako velmi jednoduchý cvik, ale rozhodně ho po několika opakováních ucítíte po celém těle, zejména na břiše.

Poslední dva cviky a máte hotovo!

Třetí cvik se také provádí na zádech. Ohněte nohy v kolenou a chyťte ruce nad hlavou. Snažte se přitáhnout levé koleno k pravému loktu a naopak. I tento cvik je velmi jednoduchý, ale musíte zapojit mnoho svalů, abyste ho udělali. Nezapomeňte správně dýchat, jinak nedosáhnete nejlepších výsledků. Opakujte také 20krát ve dvou sériích.

Doporučený článek:  Jak bojovat proti nevzhledným striím?
Zdroj obrázku: Freepik

Posledním je všemi dobře známé a nenáviděné prkno. Jedná se o nejtěžší cvik, protože jen málo lidí ho dělá skutečně dobře. Lehněte si na břicho, opřete se o předloktí a prsty. Potom zvedněte boky a napněte všechny svaly v těle. Vydržte alespoň 10 vteřin a poté si odpočiňte. Při každém tréninku přidávejte pět vteřin. Nezapomínejte na pevné tělo a rovná záda. Nesmíte vypadat jako pyramida, ale také se vám záda nesmí hroutit k zemi. V takovém případě si můžete dokonce i ublížit.

Zdroj: https://palm.southbeachdiet.com/easy-exercises-flatter-belly/